Tuesday, November 24, 2009

नेपाली सेक्स कथाहरु

यौन कथा
म धेरै खुसी थिए हुन पनि किन खुसी नहुनु एक बर्षको बिछोड पछी म मेरो श्रीमान सँग भेट हुदै थियो बिबाहा भएको २ महिनामै म बाटा टाढा भएको मेरो प्रियतमलाइ मैले भेट्दै थिए मैले बिहानै देखी कोठा सफा गरेर चटक्क बनाएकी थिए मेरो मनमा अनौठो उत्साहा थियो। यत्तिकैमा बाहिरा ढोकाको बेल बज्यो म आत्तिदै ढोका खोले म खुसीले पागल भए म हेरेको हेरै भए (ए लाटीके हेरेको यसरी) म झसंग भए मैले मेरो श्रीमानको कुट्टामा ढोग गरे उहाँले शिर तल लान नपाउदै के गरेको भन्दै मलाई निधारमा किस गर्नु भयो यत्तीकैमा बाबुआमालाई ढोग गरेर सबै कुरा सोध्न थाल्नु भयो उहाँहरु कुरा गर्न बेला सम्म मैले खाजा तयार पारेर ल्याए अनि सबै जान मिलेर खाजा खायौ उहाँले आफ्नो प्रियको हातको खाजाको अर्कै स्बाद हुन्छ भन्दा सबैजान हाँसे बिस्तारै साँझ पर्न थाल्यो म खाना बनाउन तर्फ लागे छिमेकी अंकल हरु लाहुरे सँग बसेर लाहुरे रमको मजा लिदै थिए यत्तिकैमा खाना खाइसकेर किचनको काम सकी म नुहाउन तर्फ लागे उहाँ पनि बाथरुममा आएर मलाइ जिस्काउन थाल्नु भयो मैले पनि कती जिस्काएको भन्दै पानी छ्याप्न के खोजेकी थिए उहाले मेरो स्तनमा समाएर किस गर्नु भयो म पागल सरी भए मेरो सम्पुर्ण शरिरमा नै 210v को करेन्ट दौडन थाल्यो तर म आफुलाइ कन्टोल गरी कोही आएर देख्छकी भनेर यताउता हेर्दै उहाबाट उम्कान खोजे तर नशाको तालमा उहाले निडर भइ मेरो गुप्तअंगमा हात पुर्याउनु भयो म केही गरी‍ उम्कन सकिन टाढाबाट कसैको खोकाइ सुनेर बल्ल उहाले मालइ छिड्नु भयो। जब म नुहाएर कोठामा प्रबेस गरे कोठामा त उहाँले दुइवटा गिलासमा रम हालेर राख्नु भएको मैले कति कर गर्द पनि पनी उहाँले मान्नु भइन मैले कहिले नखएको कुरा खदिन भन्दा पनि उहाले मान्नु भएन आखिर उहाको जिद्दीको अगाडी‍ मेरो केही लागेन म पनि पतिले दिएको बिष भए पनि केही हुदैन भनि पिउन थाले जब मैले एक घुट्की पिए मेरो छातिमा सिस्नोले पोले जस्तो भयो तै पनि उहाले मलाइ सास नफेरीकन अर्को एक घुट्कीमा सक्नु पर्छ भनेर कर गरेपछि मैले पनि सो बमोजीम गरे केही छिन पछी मलाइ नशा लाग्यो उहले आफ्नो एटेची बाट केही सिडी क्यासेट झिकेर dvd मा हाल्नु भयो म त कुनै राम्रो फिल्म भनेर सोचेकी थिए तर मैले कल्पना समेत नगरेको कुरा भयो उहाले ब्लु फिल्म पो लगाउनु भएको रहेछ त्यसपछी गिलासमा केही हुस्की लिएर मेरो नजिक आउनु भयो हामी दुबैले अब एउटै गिलासमा हुस्की पुउन थाल्यौ उहाले मलाइ तिमीले धेरै पिउनु हुदैन फेरी मजा हुदैन नि भन्नु भयो म निकै चाखलाग्दो गरी त्यो फिल्मको दृश्य हेरेकी थिए मेरो शरीर निकै उत्तीजेत भएको थियो मेरो गुप्तअंगको वरीपरी उहाको हात पर्दा पो मैले थाहा पाए मेरो शरीरको सम्पुर्ण बस्त्र उहाले माथी सारी सक्नु भएको रहेछ म पनि निकै आतुर थिए एक बर्ष देखीको प्यास मेटाउनलाइ तर मैले उहाको हात हटाउने प्रयास गर्दे थिए तर उहा आफ्नै तालमा मस्ती हुनु हुन्थ्यो मेरो कुनै कुराको वास्ता नै नगरी हुन पनि किन नहोस त दुइ प्यासीहरु एकआपासमा भेट हुदा उहाँको स्पर्षले मेरो माल बाटा पानीको मुल फुट्न शरु हुदै थियो म मा मेरो मुटुको रफ्तार बढिरहेको थियो उहाले मेरो योनीको प्वाल भित्र आफ्नो औला भित्र बाहिर गराउदै हुनुहुन्थ्यो मेरो गुप्ताङबाटा पानीको मुल फुटेको थियो हुन पनि एक बर्ष पछि मेरो योनीले परपुरुषको स्पर्ष पाईरहेको थियो केही छिनपछी उहाले मालाई उत्तानो पारेर सुताउनु भयो मैले सोचे आब उहाले काम शुरु गर्नुहुन्छ म पनि प्रतिक्षामा थिए उहाले आफ्नो सम्पुर्ण बस्त्र उतार्नु भयो कोठामा लाइट बलीरहेको थियो मैले उहालाई लाइट आफ गर्न भने तर उहाले मेरो कुरा मान्नु भएन उहाले आफ्नो शरीरको पेन्टी समेत उतार्न थाल्नु भयो म अलि लजाए केही बेरमा मुन्टो थोरै उठाएर यसो हेरेकी त उहा पुरै नाङ्गो हुनु हुन्थ्यो म उहाको नाङ्गो शरीरलाइ नियालेर हर्न थाले लाहुरे भएर होला कसीलो शरिर थियो यसो तल तिर हरेकी त उहाको माल निकै ठुलो देखे वरिपरी काला रौ हरु थिए मेरो मनमा डर लाग्यो उहाँको फनफनाउदो माल देखेर मैले सोचे पहिले पनि मेरो यौनीले यो मालको मजा लिइरसकेको थियो तर मालइ यति ठुलो भए जस्तो अनुभब भएको थिएन सायद मैले यो भन्दा पहिला कुनै पुरुषको नाङ्गो शरीर नदेखैर होला उहा बेडमा आइसक्नु भएको थियो म बत्ती निभाउन उठ्न के लागेकी थिए उहाले काहा जाने भनेर मालइ रोक्न थाल्नु भयो मैले बत्ती निभाउन भनि भन्दा उहाले मेरो स्तनमा आफ्ना हातले दबाएर किना निभाउनु पर्यो पर्देन भनि भन्नु भयो मा पनि कति बेला ऊहाको माललाइ प्रबेश गराउ भनेर प्रतिक्षामा बसे तर उहाले त मेरो प्रतिक्षाको बिपरित गर्नु भयो मेरो शरीरको सबै बस्त्रहरु पो उतार्न थाल्नु भयो मैले मानिना तर एक पुरुषको अगाडि म जस्ती स्त्रिको के लाग्छ र उहाले उतारी भ्याउनु भयो मैले सोचे अब त मेरो प्रतिक्षा पुरा उहा मलाइ उत्तानो नै पारेर सुताएर ठक मेरो अगाडि गएर मेरो टाङ् फट्टाउनु भयो मैले सोचे उहाले अब मालई दिना थाल्नु भयो भनेर तर यहाँ त सोच्दै नसोचेको कुरा भयो उहाँले मेरो यौनीमा आफ्नो मुख लगर चाट्न थाल्नु भयो म आत्तिए मैले उहालाइ के गरेको भनेर म उहाबाट उम्कन खोजे तर म सकीन उहाले मलाइ अब एक्काइसौ सताब्दीमा पनि यस्तो सेक्स गरेर हुन्छ अब त मोर्डन सेक्स गर्नु पर्छ भनि भन्नु भयो पुन उहाले मेरो यौनीबाट निस्कीएको रस चाट्न थाल्नु भयो म अचम्मित भए तर जब उहाले मेरो योनीलाइ बोकाले बाख्रीको चाटे झै गरी चाट्न थाल्नु भयो मलाई निकै आनन्दा लाग्न थाल्यो उहाले यौनीलाइ फट्टाएर जब मेरो यौनीको नरम अङ्गमा चाट्न थाल्नु भयो मलाई निकै आनन्दा आउन थाल्यो मेरो शरीरमा करेन्ट बग्न थाल्यो म बिचलित भए मैले उहालाई बस अब त भयो भयो भनि भन्दा पनि उहले मेरो यौनी चाट्न छोड्नु भएन झन् जिब्रो भित्र पुर्यायर चाट्न थाल्नु भयो केही बेरमा उहाले मेरो शरीरको सम्पुर्ण शरीरलाई किस गर्दे भन्न थाल्नु भयो O My dear ……॥ like your ……very sweet …। I love u भन्दै बडबडाउन थाल्नु भयो अनि मलाइ आफ्नो लिङ्ग चुस्नलाई आग्रह गर्न भयो उहाले लाख कोसीस गर्दा समेत मैले मानिन उहाले अन्तत आफ्नो हार सम्झी नेपाली भनेको कहिले माथी जादैनन् भन्दै आफ्नो माल मेरो यौनिमा छिराउने तर्फ लाग्नु भयो मेरो यौनी बाट धेरै पानी बगेको हुदा उहाको मालालाइ मेरो प्वल भुत्र छिर्न कुनै गार्हो थिएन उहाले मेरो यौनीको मुखमा आफ्नो लिङ्ग राखेर एक झड्का के दिनु भएको थियो लिङ्ग पुरै भित्र पस्यो उहले दनादन दिन थाल्नु भयो मलाइ निकै आनन्द आइरहेको थियो हुन पनि किना माजा नआओस त मेरो यौनी एक बर्ष देखी यसकै प्रतिक्षामा थियो उहा बिनाका पलहरु म कसरी बिताइराखेकी थिए प्रतेक रातमा मैले उहाको लिङ्गको नै कल्पान गर्ने गर्थे अब त म कल्पना गर्ने पर्ने थिएन उहा मेरो सामु हुनु हुन्थ्यो मेरो प्यास मेटाउनलाइ केही बेरमा उहाको स्पिड बढ्न थाल्यो मेरो मुख बाट केही शब्दहरु चुहिन थाले ओ ओ ओ आ आ आ आ जस्ता शब्दहरु मैले मेरो मुख बाट निस्केका शब्दलाई रोक्ना नै सकिना plz fast fast o yes yes yes यत्तिकैमा उहाले मलाई मेरा खुट्टा तल तानेर आफु खाट भन्दा बाहिर उभिनु भयो मेरा खुट्टालाई आफ्नो काधमा राखेर आफु ठाडो परेर मालई दिन थाल्नु भयो यसो गर्दा मलाई पहिला भन्दा पनि झन् मजा आउन थाल्यो उहाले पनि यो हो मोर्डन सेक्स भन्दै दनादन दिन थाल्नु भयो केही बेरमा उहाको रफ्तार बढ्यो छिटो छिटो दिन थाल्नु भयो म पनि अब थकित भएकी थिए उहले केही बेरमा मेरो यौनी बाट आफ्नो लिङ्ग झिकेर आफ्नो सारा माल मेरो मेरो शरीर भरी छरीदिनु भयो मैले यो के गरेको भन्दा उहाले म तिमीलाइ अझै केही बर्ष आमा बन्न दिन्न नि फेरी मजा नै हराउछ भनि भन्नु भयो तर मैले कसरि नी भनि प्रश्न गर्दा उहाले हाम्रो बच्चा भएमा यसरी काहा मोज गर्न पाइन्छ भनेर भन्नु भयो मैले पनि मन मनै यही कुरा सोचे उहा पनि यतिबेरमा धेरै थकित हुनु भएको थियो अनि म पनि हामी दुबैजाना लखतरान परी करिब आधा घण्टा जति बेडमा लडिरह्यौ त्यसपछि म उठेर तौलीया झिकी मेरो शरीको सबै पुछे अनि उहाको माल पनि पुछी दिए मैले यति गरेर कपडा लगाउन के खोजिकी थिइ उहाले मेरो हातबाट कपाडा खोसेर फ्यालीदिइ पुन मलाई बेडमा सुताछनु भयो अनि भन्न थाल्नु भयो अब देखो हामी यसरी नै नाङ्गै सुत्नु पर्छ अनि पुन शुरु हुनु भयो ।भनिन्छ कुकुरको लाडो पुती भित्र पसे पछि फुलेर ठुलो हुन्छरे तेहि भएर होला कार्तिक ,मंग्सिर तीर जहा गए पनी कुकुर हरु गठीयेरा बसी राखेको नादेखेको मान्छे संसरमा कमै मात्रमा होला । तेहि भएर होला कार्तिक मंग्सिरलाई हामी doggy season पनी भन्ने गरछौ । अनि केटी हरुलाई चिक्ना सबभन्दा डोगी style ले चिक्दा मजा अउछारे किन भने डोगी style ले चिक्दा भित्र भित्र सम्मा पुग्ने हुनले बड़ी इमोशन आउछारे । यो कुरा मैले धेरै केटी हरु संग sex interview लिए पछि थाह भएको हो
गुरु र चेलीको रोमान्स
बीएस्सी दिएर त्यसै बस्दा हात-मुख जोड्न ठूलो समस्या पर्ने भएकाले जागिरको खोजीमा लागेँ। सोर्सफोर्स नहुनेका लागि काठमाडौँमा जागिर पाउनु भनेको स्यालको सिंह पाउनुजस्तै हो। सरकारी कार्यालय तथा संस्थाका हाकिमहरूसँग फरियाको त के गोरु बेचेको समेत नाता नपर्ने भएकाले त्यतातिर जागिर खोज्ने प्रयासै मैले गरिनँ। साइन्स पढेको र काठमाडौँमा च्याउजस्तै उम्रिएका स्कुल भएकाले त्यतैतिर खोजी तलासी गर्न थालेँ जागिरको। दार्जीलिङेहरूले चलाएको एउटा कथित स्कुलमा बढीमा ६ महिनाका लागि माष्टरी मिल्लाजस्तो भयो। यो जागिर खोजिदिन मद्दत गर्ने पनि क्याम्पस पढ्दाको सहपाठी सुमित्रा भई। ऊ त्यही स्कुलकी माष्टर रहिछ। उसैका अनुसार विज्ञान शिक्षक बिरामीमा बसेकाले त्यो पद खाली भएको रहेछ।सुमित्रासँगै त्यस स्कुलमा गएँ। गोबरको थुप्रोजस्तो अनुहार परेकी प्रिन्सिपल रहिछे। शिष्टाचारवश नमस्कार गर्नै पर्‍यो। जम्माजम्मी तीन हजारभन्दा बढी तलब दिने भइनँ। काठमाडौँको महङ्गीमा जाबो तीन हजारले के गर्नु ? तर नहुनु मामाभन्दा कानो मामा नै निको भनेर त्यो माष्टरी पनि स्वीकारेँ।गाउँमा एसएलसी दिएर केही महिना माष्टरी गरेकाले पढाइमा केही ज्ञान पनि थियो। गाउँमा माष्टरी गर्दा त खुबै स्वाद भएको थियो, कोरेलीहरूलाई ट्युसन पढाउँदा। अलिकति राम्री केटीलाई एकान्तमा पर्‍यो कि तिम्रो फलानो विषय कमजोर छ, ट्युसन पढ्न आऊ भन्ने अनि दुई-चार दिन ट्युसन पढाएजस्तो गर्ने, त्यसपछि स्कुलको किताब में क्या रखा है, जवानीकी किताब पढो भन्दै यताउतीको गोटी मिलाएर रातारात युवती बनायो।एक पटक जिम्बालकी छोरी अमृतासँग खुब मोज मारिएको थियो। जिल्लाको सदरमुकाममा विभिन्न खेलकुदको आयोजना भएको थियो। उक्त खेलकुदमा भाग लिन मेरै नेतृत्वमा अमृतालगायत अन्य दुई केटी र पाँच जना केटाको टोली सदरमुकाम गएको थियो। हाम्रो स्कुलबाट जिल्ला सदरमुकाम पुग्न कस्सिएर एक दिन हिँड्नुपर्ने। बाटोमा एउटा आफन्त भेटियो। ऊसँग म अरूलाई हिँड्दै गर भनेर गफ गर्न थालेँ। एक घन्टाजति अलमल भयो। विद्यार्थीहरूलाई भेट्न म हस्याङ-फस्याङ गर्दै उकालो चढ्न थालेँ। आधा उकालोमा पुगेपछि अमृतासँग भेट भयो। ऊ हिँड्न नसकेर थला परेकी रहिछ। अरू साथीहरू अगाडि लागिसकेछन्। मधेसबाट बाबुले ल्याइदिएको चुच्चे जुत्ता लगाउँदा उसको यो हविगत भएको रहेछ। अमृताले खुट्टा कुँजो लागेर हिँड्नै नसक्ने भएको बताई। अमृता अब मेरो लागि घाँडो भई। जसरी भए पनि सदरमुकाम त पुर्‍याउनै पर्‍यो। 'ल मेरो कुममा अडेस लागेर बिस्तार-बिस्तार हिँड' भनेँ र उसलाई उठाएँ। अमृताले जीउको पूरै भार मेरो कुममा पारी र हिँड्न थाली। उसलाई थप भरथेग दिन मैले एउटा हातले उसको कम्मर समातेँ। एउटा हातले कम्मरमा र उसको छाती आफ्नोमा परेकाले अमृताको सम्पूर्ण भार थामेँ।उकालो हिँड्दा पनि मेरो पुंषत्व भित्रभित्रै जाग्न थाल्यो। त्यसपछि मैले जानाजान उसको कुरकुरे वैंशलाई कुत्कुत्याउन थालेँ। त्यसपछि मैले अमृतालाई एउटा हात मेरो कम्मरमा समाउन लगाएँ र आफ्नो हातले भने उसको कुम समाएर हिँड्न थालेँ। मेरो हात बिस्तारै कुमबाट छातीतिर सर्न थाले। अनि मैले उसको छातीलाई कस्न थालेँ। अमृताको जोड पनि मेरो कम्मरमा बढ्न थाल्यो। यही क्रममा एकछिन उकालो हिँडेपछि कस्तो तीर्खा लागेको, पानी खान पाए पनि हुन्थ्यो भनेर अमृताले आफ्नो टाउको सर्लक्क मेरो कुममा राखिदिई। हामी पानी खानलाई मूलबाटो छाडेर खोल्सातिर लाग्यौँ। खोल्सामा अलिकति पानी जमेको रहेछ। हामीले त्यही जमुवा पानी खाएर तीर्खा मेट्यौँ। कति शीतल रहेछ यहाँ त भनेर अमृता एउटा रुखको छहारीमा लम्पसार परी। म पनि अति नै थाकेको थिएँ, उसैसँग ढल्किएँ। 'खै सर, हात यता ल्याउनुहोस् न' भन्दै अमृताले मेरो हात तानी र त्यसैमाथि सिरान पारेर सुती। एकछिनपछि एउटा खुट्टा मेरो खुट्टामाथि चर्ढाई। खोल्साको चिसो र अमृताको यो व्यवहारले मभित्रको पुंषत्व जाग्न थाल्यो।'खुट्टा ज्यादै दुखेको छ ?'- मैले सोधेँ।'टेक्नै नहुने गरी पोलिराखेको छ'- अमृताले जवाफ दिई।खै त, त्यसो भए एकछिन माडिदिन्छु भनेर उठेर म उसको खुट्टा माडिदिन थालेँ। पिँडौलाबाट सुरु भएको यो खुट्टा माड्ने काम बिस्तारै-बिस्तारै माथि-माथि र्सन थाल्यो। अमृताले कुनै प्रतिकार गर्नुको बदला आनन्द मानेर आँखा चिम्लन पुगी। यसबाट म झन् उत्साहित भएँ। त्यसपछि खुट्टा थिच्ने काम उसको दोभानको छेउछाउमा पुगेर सीमित र सक्रिय हुन थाल्यो। अमृताको तिघ्रा मात्रै माडेर आफूलाई चित्त बुझेन। त्यस कारण एउटा हातले उसको छाती पनि माड्न थालेँ। अहिलेसम्म पनि अमृता आनन्दसँग आँखा बन्द गरेर ढल्किरहेकी छ।मैले बिस्तारै उसको कट्टु तल सारेर हेरेँ। भर्खर जुङ्गँरेखी बसेका रहेछन्। अनि मैले पनि आफ्नो सुरुवालको इँजार खोलेँ र ऊमाथि चढेँ। मेरो पुरुष अङ्ग लगेर ठाउँमै जोडिदिएँ। आम्मै के गरेको - भन्ने अमृताको प्रश्नको जवाफमा मैले उसको ओठ टोकिदिएँ। र, आफ्नो काम चालु गरेँ। अमृताले छट्पटाउँदै दायाँ र बायाँ गर्न थाली भने म काममा व्यस्त रहेँ। केही समयसम्म यही क्रम जारी रह्यो। म शिथिल भएँ। हामीले एकछिन थकाइ मार्‍यौँ र उकालो लाग्यौँ।सदरमुकाम पुग्दा झमक्कै साँझ परिसकेको थियो। बत्ती र यातायात नपुगेको हुनाले अन्य सदरमुकामझैँ यो सदरमुकाम पनि साँझ पर्नासाथै मानिसहरू बाटाघाटाबाट ओछ्यानमा पुगिसकेका हुन्छन्। हाम्रो स्कुलबाट आएको टोली पनि भातसात खाएर ओछ्यानमा ढल्किन थालिसकेको रहेछ भने होटलमा भात सकिएको मात्र होइन, भान्छा पनि उठाउने तयारी भैसकेको रहेछ। हामी पुगेपछि हत्त न पत्त होटल मालिक्नीले गुन्द्रुक र भात पकाइदिइन्। खाद्यान्नभन्दा भोक मीठो भनेर खाइयो। खाना खाने समस्या त टर्‍यो। तर अब सुत्ने समस्या खडा भयो। ओछ्यान खाटजति पहिले आइपुगेकाहरूले नै कब्जा गरिसकेका रहेछन्। होटल्नीले अमृता र मलाई त्यहीँ छिँडीको भान्छामै एक-एकवटा गुन्द्री ओछ्याई काम चलाउ कपडा दिइन्। दिनभरिको थकाइले गर्दा राम्रो ओछ्यानको भन्दा पनि हामीलाई थकाइ मेट्न पाए हुन्थ्यो भन्ने ध्याउन्न थियो। हामी आ-आफ्नो ओछ्यानमा पल्टियौँ।कता-कताबाट मनमा दिउँसोको कुरा खेल्न आएछ। लागेको निद्रा बेपत्ता भयो र दिउँसोको बाहिर-बाहिर मात्र दलेर छाड्नुपरेको सम्झिएर भित्रैसम्म पुर्‍याउने इच्छा मनमा प्रबल हुन थाल्यो। अमृताको भर्खर-भर्खर जुँगाको रेखी बसेको समतल भाग, प्वाट्ट उठेको दोभान अनि कस्सिएको छाती सम्झिएर आफूलाई ठ्याम्मै निद्रा लागेन। केही समय बिरालोको चालमा उठेर अमृताको ओछ्यानमा पुगेँ। त्यसपछि अमृतासँग लपक्क टाँस्सिएर उसको मुखमा आफ्नो मुख लगेर जोडेँ। उसले एउटा हात मेरो लिङ्गतिर लगेपछि थाहा भयो, उसलाई पनि निद्रा लागेको रहेनछ भन्ने। बिस्तारै मैले पनि आफ्नो हात जाङतिर लगेँ र खेलाउन र सुम्सुम्याउन थालेँ। अब हामी दुवैको थकाइ बेपत्ता भइसकेको थियो। त्यसपछि मैले बिस्तारै आफ्नो लिङ्गलाई उसको कापेतिर ल्यान्डिङ गर्न थालेँ।भित्र नहुल्नुस् है, साह्रै दुख्दोरहेछ, दिउँसोको जस्तै बाहिर-बाहिरै गर्नुहोस् भन्ने राय अमृताले बिस्तारै कानमा व्यक्त गरी। एक पटक पस्न मात्र गाह्रो हो, पसिसकेपछि कति मज्जा हुन्छ भन्ने तिमीलाई के थाहा - मैले पनि उसको स्वरमा भनेँ।'जति मज्जा भए पनि के गर्नु, तपाईंको त्यति लामो र मोटो छ। मैले कहिल्यै हालेकी पनि छैन। अघि दिउँसो अलिकति पस्दा त मरुँलै जस्तो भयो'- अमृताले आफ्नो स्थिति बताई। तिमीलाई साह्रो नपर्ने गरी बिस्तार-बिस्तार हाल्छु भनेर मैले आफ्नो नाललाई अमृताको तीनकुनेतिर सोझ्याएर जबर्जस्ती धक्का दिएँ। अमृता ऐय्या भनेर छट्पटाई तर मैले त्यसको कुनै प्रवाह पनि गरिनँ र उसलाई आफ्नो ठाउँ पनि छाड्न दिइनँ। एकछिन त उसको छट्पटाइमा कुनै कमी आएन तर केही बेरपछि उसको छट्पटाइ उत्तेजनामा बद्लिन थाल्यो। तैपनि मेरो आधाभन्दा पसेन। एकैचोटि गर्दा अर्को आपत आर्इपर्छ भनेर मैले आधामा नै आज चित्त बुझाउने विचार गरी धक्का दिन थालेँ। १५ मिनेटपछि ऊ पनि शान्त भई, म पनि शान्त भएँ।'कस्तो निष्ठुरी त्यसरी मर्ने गरेर पनि गर्नुहुन्छ ?'- अमृताले बिस्तारै भनी।'एक पटक न एक पटक छिराउन परिहाल्यो। आज नभए भोलि, मैले नभए अरू कोहीले धक्का दिइहाल्थ्यो, त्यसमा पनि मैले त आधा मात्र छिराएको छु'- मैले स्पष्टीकरण दिएँ। आधा छिराउँदा त आफ्नो ढाड झन्डै भाँच्चिएन, पूरै छिराएको भए त मेरो के गति हुन्थ्यो होला - भन्दै अमृताले कस्तोसँग टट्याउन पनि थाल्यो, के गर्ने होला भनी। त्यसो भए म एकछिन हातले सुम्सुम्याइदिन्छु भनेर अमृताको कापेमा बिस्तारै सुम्सुम्याइदिन थालेँ। मेरो सुम्सुम्याइबाट अमृताको दर्द मात्र हटेनछ कि उसमा उत्तेजना पनि बढ्न थालेछ। 'यही मोराले हो मलाई दुःख दिएको' भनेर च्याँठ्ठिदै मेरो कान्छो खेलाउन थाली। एकछिनपछि मेरो कान्छो लौरोजस्तो ठाडो भयो र मेरो मनमा पनि पाँच हजार भोल्टको उत्तेजना दौडिन थाल्यो। फलामले फलामलाई काट्छ भन्ने उक्ति सम्झेरै लिङ्गले पारेको घाउ लिङ्गले नै निको पार्छ भन्ने सम्झिएर म मेरी अमृतामाथि चढेँ। 'आम्मै कस्तो पापी, फेरि गर्न थालेको ?'- अमृताले भनी। यसले बनाएको घाउ यसैले निको पार्छ, तिमी र मलाई मज्जा हुन्छ भन्दै मैले आफ्नो कान्छो भाइलाई अमृताको कालो गुफामा धकेलिदिएँ। एकछिन छट्पटाएपछि अमृताको दर्द बेपत्ता भएछ। अब त ऊ तलबाट पनि धक्का दिएर आफ्नो जवानीको जोश देखाउन थाली। अमृताको जोश देखेर मैले पनि मेरो लिङ्गलाई पूरै हुलेँ र धक्का दिएँ। अमृताको टाइट पुतीमा चिक्न पाउँदा मलाई पनि एकदम मजा आएको थियो । एकछिन फेरि ऊ छट्पटाई तर मैले आफ्नो काम निर्वाधरूपमा जारी राखेँ। केही छिनपछि मेरो लिङ्ग निर्वाधरूपमा भित्र-बाहिर गर्न थाल्यो। अमृता पनि तलबाट मच्चिन थाली। अब बल्ल अमृता पूरा तरुनी भएकी थिई र उसको भावी लोग्नेलाई कुनै परिश्रम गर्नै नपर्ने भएको थियो। सिता भाउजु सँगको त्यो रमाइलो पलहरु.....
म बारम्बार गई रहन्थे त्यो घरमा किनकी मलाई त्याहा जानु मज्जा लाग्दथ्यो .. म रमेश दाइको कुरा गर्दैछु । रमेश दाइको बिहे भएको धेरै भएको छैन जम्मा जम्मी त्यस्तै सात बर्ष जती भएको होला । हुन त बिहे भएको त धेरै नै पहिला हो तर वहाँको पहिलो श्रीमती पोइला गएको रे मलाई त्यत्ती राम्रो सङ्ग थाहा छैन । अहिलेको श्रीमती भने सायद मेरै उमेरको होला सानै नै छ र निकै चन्चल स्वभाव को चंचल पनि किन नहोस् आखिर उमेर पनि त छ नि । म त्यो घरमा गैइरहन्थे रमेश दाइले पनि मलाई देख्न साथ बोलाइहाल्थे अनी सिता भाउजुले पनि देखेपछी बोलाईहल्थिन र मलाई पनि त्यो घरमा जानु एकदम मज्जा लाग्दथ्यो सायाद केही थियो जसले मलाई त्यो घर जानु तानी रहन्थ्यो । सदा झै म एकदिन बेलुकिको हावा खानु निस्केको थिए बाटैमा रमेश दाईलाई भेटे वहाँ कुखुराको मासु किनेर आउँदै हुनुहुदो रहेछ मलाई देखेपछी आफ्नु घर जाने कर गर्न थालनु भयो एकछिनको आनकानी पछी म लुरु लुरु रमेश दाइको पछी पछी लागे । हामी घर पुगिसकेको थियौ रमेश दाइको बुडी बाहिरनै उभिरहनु भएको रहेछ हामीलाई देख्नसाथ भित्र पस्नु भयो हामी पनि सरासर भित्र पस्यौ । नमस्ते भाउजु भन्दै म पनि भित्र कोठाको सोफामा थचक्क बसे भाउजु पनि नमस्तेको उत्तर दिदै नजिकै आएर बस्नु भयो … ख्है मासु दिनोस र तपाईं दोकान गएर आउनुहोस् भन्दै मासु को पोका रमेश दाई देखी लिएर भाउनु भान्छा कोठातिर पस्नु भयो रमेश दाइपनी एकैछिन बस्दै गर ल भाई भनेर दोकान तिर लाग्नु भयो । भित्ता को घढी मा आँखा पुर्‍याउदा बेलुकिको ७.३० भएको रहेछ टि.भी मा कुनै हिन्दी सिरिएल चलिरहेको थियो । त्यत्तिकैमा भाउजु भित्र पस्नु भयो उही मादक मुस्कान अनी हरिण को चालामा मलाई हेर्दै मुस्कुराउदै । मलाई यसरी हेरेको आज मात्रा हैन सिता भाउजुले प्राय सधैं जसो नै हेर्ने गर्नु हुन्थ्यो त्यसैले त म यो घरमा तानिएर आउथे । सिता भाउजु मेरो नजिकै आएर सोफामा बस्नु भयो अनी मेरो हातमा आफ्नु नरम नरम हात राख्दै भन्नु भयो आज तपाईंको लागिनै खास यो सब गरिदै छ नि बाबु !! म अचम्म मान्दै सिता भाउजुको अनुहारमा ताक्न थाले .. फेरी पनि वहाँ मुस्कुराउदै भन्नु भयो यो मेरो अनी रमेश दाइको मिलेमतोमा नै भएको हो !! अझै पनि म कुरा बुझ्न सकिरहेको थिएन हैन आज सिता भाउजुलाई के भएको छ ? किन यस्तो नबुझ्ने पारामा कुरा गर्दै हुनुहुन्छ ? टि.भी तिर आँखा घुमाउदै भाउजु ले फेरी भन्नु भयो जनोस बाबु बाथरुम मा गएर हात खुट्टा धुनोस र आएर बस्नोस …. मैले हवस मा टाउको हल्लाउदै बाथरुम तिर गए .. सिता भाउजु पनि म सङ्गै उठ्दै साबुन र टावल लिदै मलाई दिनु भयो म सरासर नुहाउने कोठामा पसे । जाबो हात खुट्टा धुदा पनि किन ढोकाको चुकुल लगाउने यही सम्झेर हल्का ढोका ढेपेर त्यसै छोडि मुख धुन थाले मलाई पत्तै भएन भाउजु नुहाउने कोठामा पस्नु भएको हातमा बाल्टी थियो सिता भाउजुको मैले सम्झे शायद भाउजु पानी लिन आउनुभएको होला त्यसैले आफ्नै धुनमा मुख धुदै थिए तर सिता भाउजुले त ढोकाको चुकुल पो लगाउन थालनु भयो त म एकछिन त अलमल परे केही बोल्नै सकिन … मुटु एकदम जोड जोडले धडकिन थालेको थियो शायद अब आउने त्यो पल सम्झेर सारा शरीर नै सिरिङ्ग बनेर आयो । सिता भाउजुको हात ले मेरो हातलाई समाउदा पो म झसङ्ग भए !! सिता भाउजु निकै उत्तेजित भएकी थीइन वहाँको श्वास प्रश्वास निकै तिब्र गतिमा थियो र म पनि निकै उत्तेजित थिए तर पनि आफुले आफुलाई सक्दो स्वंयम अपनाउदै सिता भाउजुको कान मा भने दाई आउनु भयो भने के सोच्नु हुन्छ होला ? तर वहाँलाई त केही कुराको डर नै नभए जस्तो मेरो हात लगेर आफ्नु हिमालचुली जस्तो चुचो छात्ती मा छोडिदिनु भयो उफ त्यो पल कस्तो हुन्छ शायद त्यो त मलाई मात्रा थाहा होला के गरु के नगरु ? यस्तो राम्रो मौका किन गुमाउनु जस्तो पनि लाग्यो र अर्को मनले मान्दैन थियो किन कि सिता भाउजु रमेश दाइको नाशो थियो केहीछिन को लागि मलाई आफ्नै भाई सम्झेर बाहिर जानु भएको थियो फेरी म यो सब कसरी गर्न सक्छु वहाँको अनुपास्थिती मा ? तर पनि खै के भएको म आगोमा घ्यु पग्ले जस्तै पग्लिदै थिए मेरो दिमाग नै बिबेकहिन बनेको थियो त्यो समय । मैले सिता भाउजुको त्यो मोटो ओठ्मा चुस्दै पो थिए अनी मज्जाले वहाँको आनारदाना माडिरहेको थिए उफ्फ कसरी खप्न सक्नु एक जवान तरुनी केटीको समिप्य म पागल नै बने मैले सिता भाउजुको ब्लाउज भित्र हात पुर्‍याएर दुधको मुन्टोलाई मजाले खेलाउन थाले … मलाई अब कत्ती पनि अबेर गर्नु उचित लागेन छिटो भन्दा छिटो म सिता भाउजु को त्यो ठाउमा आफ्नु लिङ्ग छिराउने प्रयास मा थिए सिता भाउजु पनि शायद यही चाहन्थिन मैले छिटो छिटो सिता भाउजुको भित्री कट्टु खोल्दै आफ्नु पनि खोलिसकेर छिराउने मात्रा के प्रयास गरेको थिए ढोका खुलेको आवाजले म एकदम नराम्रो सङ्ग झस्किन पुगे । सिता भाउजु पनि हत्त र पत्त लुङ्गी मिलाउदै कट्टु त्यही बाल्टिमा फालेर ढोका खोलेर बाहिर निस्कनु भयो अनी म हाथ खुट्टा धुने नाटक गर्दै बसे ।रमेस दाइले सायद भाउजु नुहाउने कोठा बाट निस्केको देख्नु भएनछ के रे वहाँलाई थाहा नै भएन । मलाई भने खपी नसक्नु भएको थियो सो ढोकाको चुकुल लगाएर पुरै नाङ्गै भएर नुहाउन थाले नुहाउदै मैले आफ्नु लिङ्ग खेलाउदै सिता भाउजुको चुचो स्तन सम्झदै आफुले आफुलाई स्खलित बनाए . बाहिर निस्किदा सिता भाउजुले मासु पकाएर सक्नु भएछ । अब भने हामी मासु र बियर तान्नु सुरु गर्यौ सिता भाउजु हाम्रै छेउमा बसेर गफ सुन्दै हाम्रो गफमा साथ दिदै हुनु हुन्थ्यो । हामी पिउदै गई रहेको थियौ भने सिता भाउजु मज्जाले गफ दिदै बसिरहनु भएको थियो धेरै पछी रमेश दाई र मेरो कर मा सिता भाउजुले पनि २ गिलास जत्ती पिउनु भयो बियर …… पिउदा पिउदै रातिको १२ पो बजिसकेछ रमेश दाइले हात को घडी हेर्दै भन्नु भयो लु अब सुत्ने हैन त ? म पनि ल अब म जान्छु भन्दै उठे तर रमेश दाई र सिता भाउजुले आज यही सुते हुँदैन र भन्दै कर गर्नु भयो मैले पनि नाइ नास्ती गरिन हुन्छ भन्दै फेरी बसे । रमेश दाई ल भाई सुत्नु है भन्दै बेडरुमा तिर पस्नु भयो सिता भाउजु भने आउनुस् हजुरलाई म बेड बनाइ दिन्छु भन्दै लिएर अर्को कोठा म जानु भयो । मलाई कोठा मा छोडेर सिता भाउजु आफ्नु कोठा म पस्नु भयो .. मलाई कत्ती पनि निन्द्रा लागिरहेको थिएन छट्पटी लागिरहेको थियो मलाई केही छिन पहिलाको सिता भाउजु सङ्ग को कृयाकलाप झल्झली याद आईरहेको थियो साथमा रक्सी को नशा । म बिस्तारै उठेर रमेश दाई र सिता भाउजुको को सुत्ने कोठा तर्फ गए बत्ती जलिरहेको रहेछ ढोका को सानो दुलो बाट भित्र चिहाए भित्र त आम्मै … रमेश दाई उफ्रिदै रहेछ सिता भाउजु माथि म मज्जाले हेर्दै बसे … खपी नसक्नु भएको थियो मलाई म फेरी आफ्नु लिङ्ग खेलाउदै स्खलित बनाए र छिटो छिटो सुत्ने कोठा तिर गए । बेडमा पल्टिन साथ मलाई निन्द्रा लागेछ भुसुक्कै निदाएछु राती पो मलाई कसैले सुमसुमाइ रहेको रहेछ उठेर हेरेको सिता भाउजु पो त्यो पनि पुरै नाङ्गै अनी त के हुनु र झम्टे सिता भाउजु लाई अनी सिता भाउजुको योनी मा उफ्रिन थाले खाट कराउदै थियो चुइ चुई निरन्तर ….. निरन्तर …..

35 comments:

  1. If any ladies/housewife want to keep secret relationship with me, plz mail me on bkstha2009@yahoo.com or bkstha2009@gmail.com.
    Bina condom wa birya najhari sex satisfaction garna ra chhora wa chhori chahiyema pani calendar follow-up gari gyarentee ka saath bhaneko thauma aayer banauna parema pani sakchu. Tara secret hunu parcha. pls contact me above email. Thanks

    ReplyDelete
  2. If any ladies/housewife want to keep secret relationship with me, plz mail me on itsasweetmail@rocketmail.com
    Bina condom wa birya najhari sex satisfaction garna ra chhora wa chhori chahiyema pani calendar follow-up gari gyarentee ka saath bhaneko thauma aayer banauna parema pani sakchu. Tara secret hunu parcha. pls contact me above email. Thanks

    ReplyDelete
  3. I am 28 sexy male, if any hosewife or girl want to make safe and secret sex contact me: samita_newar@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. if 20 years boy if any want to sex 17-30girl plz contact me kalishantas@gmail.com

    ReplyDelete
  5. iam 20 years male if any want sex please contact me krishnakarki2008@hotmail.com

    ReplyDelete
  6. i m 19 yr man. if any girl uder age 30 or 30 want to sex wid secretely and as long as i want in whole night 0r a day . contact me 9808867930. kupoundole . jwaghal.

    ReplyDelete
  7. any girl,lady married or divorced wanna wid n secret fuck can mail me at 999bhab@gmail.com.

    ReplyDelete
  8. if any girl want 2 hav sex call me 9815357471

    ReplyDelete
  9. yadi kohi keti athawa aimailai chikna man lageko cha bhane mail garnus.lahureni didi lai pani chikna man lagyo bhane mail garnus.1 patak gareko 500 matra ho.email-sexoffer2012@yahoo.com

    ReplyDelete
  10. im 25 year Yong boy. i need a sex partner. If any girl or women wanna make me sex partner please send me mail at bchapain@gmail.com with your cell no. or send me SMS at 9848301627..

    ReplyDelete
  11. ladies from 19-31 yrs want to make love pls email me nelsonman_abc@yahoo.com

    ReplyDelete
  12. I am 21 sexy male, if any
    hosewife or girl want to make
    safe and secret sex contact me@ meshadow22@gmail.com
    & THEN MY CELLPHONE NUMBER SEND ON E-MAIL

    ReplyDelete
  13. If any ladies/housewife want to keep secret relationship with me, plz mail me on joswantofiv@gmail.com.
    Bina condom wa birya najhari sex satisfaction garna ra chhora wa chhori chahiyema pani calendar follow-up gari gyarentee ka saath bhaneko thauma aayer banauna parema pani sakchu. Tara secret hunu parcha. pls contact me above email. Thanks

    ReplyDelete
  14. ma yauta bibahit tata logne bata santusta navayaki ladies hu,yadi kohi ma sanga goppya(secret)sex garne vaya mail me bpakagkot@yahoo.com or9848058101

    ReplyDelete
  15. If any ladies/housewife want to keep secret relationship with me, plz mail me on young_karn@yahoo.com or mobile no. 9744006936.
    Bina condom wa birya najhari sex satisfaction garna ra chhora wa chhori chahiyema pani calendar follow-up gari gyarentee ka saath bhaneko thauma aayer banauna parema pani sakchu. Tara secret hunu parcha. pls contact me above email. Thanks

    ReplyDelete
  16. if any lady more then 40 want to have sex then mail at karki33@yahoo.com

    ReplyDelete
  17. if any unsatisfied woman wanna hv complete sex plz contact me at///// me_adh@yahoo.com

    ReplyDelete
  18. hi i am 24 male any female want to sex mail me my id nepal_sexy@yahoo.com

    ReplyDelete
  19. 35 देखि 45 उमेर सम्मका श्रीमती साटासाट सम्भोग आदन प्रदान गर्ने इच्छा भएका दम्पतिलाई मात्र फेकले कोसिस नगर्नुहोला। सम्पसेरक्स nepali.zodi@gmail.com

    ReplyDelete
  20. ma matra 18 barsha ko bhaye tara 16 dekhi 50 barsha samma ko keti manche le ma sanga chikera ramailo lina mann lage ma sojhai 9808865525 ma call garnu hola

    ReplyDelete
  21. 19-31 barsh samma kt le secret sex garnu parema contact garnu hola ma purna santusti din tayar chhu
    sundar.harry@yahoo.com

    ReplyDelete
  22. jawani ko josh metauna chahane 19-30 samma ka kt haru le contact garnu
    kalenabin44@yahoo.com

    ReplyDelete
  23. Divorce single woman only contact not for young lady. harisharma19831@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Looking for cheep and best sex partner man? don,t worry here I'm kailash, mail me at kosipari@yahoo.com.

    ReplyDelete
  25. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  26. i want sex with more than 30 years lady or women if any one is there contact me on sujanthapa58@gmail.com
    i am now 24 years old

    ReplyDelete
  27. contact me only ladieshun6 ma call garaula hai

    ReplyDelete
  28. I want sex with more than 25 yrs lady or women. if anyone is there ,,,plz contact me raat5555@gmail.com. I m now 27...

    ReplyDelete
  29. if any girl want sex in hetauda call me 9804205592

    ReplyDelete
  30. If any ladies/housewife/Lahureni want to keep secret relationship with me, plz mail me on rajeshsharmapkr@yahoo.com.
    Withought condom or birya najhari sex satisfaction garna saathai bhaneko thauma aayera or secreat Thauma Ayera Full Satisfaction Sahit Sex Garna Parema. Tara secret hunu parcha. pls contact me above email. Thanks

    ReplyDelete
  31. if any lady want long time sex plz contact me milan2me@gmail.com

    ReplyDelete
  32. any ladies who want secret sex can contact me at butwal i am 25 yrs old lad so kasaile sex chahana metauna chahe ma butwal ka le malai jo kasai le pani contact garnu ,sex nai jindagi ho tesaile pls fell free to contact me at 9849083166 kay i will b there for ur sexula pleasure

    ReplyDelete
  33. Ma 1 sexy kta hu yedi kohi ma sanga gopya sex garne ho vane call garnus no.9807104690

    ReplyDelete
  34. I'm male 30. If girls want real sex (safe, secret and a lot of enjoy) in Kathmandu contact me at bobsie01@gmail.com.
    I'm not gigolo. I will give you the real meaning of SEX.

    ReplyDelete